"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

duminică, 15 ianuarie 2012

Un miros de primavara.



Imi indrept ochii
Colorati in albastru metalic
Intr-o zare indepartata…
Si privesc…gandind
La diverse teorii.
Ating cu privirea
Cel mai inalt varf
Al celui mai inalt
Munte din lume
Si apoi ma ascund
Dupa umbra mea..
Am chef de joaca,
Ca in vremea copilariei.
Cu varful limbii
Simt gustul aerului
Ce imi inunda narile
Si ajunge pana la creier
Trisand cat poate de tare..
Iar cu mainile…
Ma apar.
Ma apar de caldura sufocanta,
Si imi atrag propria-mi ploaie.
Propriile mele picaturi,lacrimi.
Respir un miros de iarba
Proaspat taiata
Si presimt cum primavera
Imi face o surpriza..
Si ma intampina predatal.
Imbratisez natura
Cu toata fiinta mea
Dar ma feresc de ganganii.
Iiiiih!
Ma feresc de tot ce misca,
Si nu e om.
E o reactie…
Partial intemeiata.
Fotografiez in mii si mii de exemplare
Spatiul ce ma incojoara,
Ce ma inspira
Ce ma indeamna se respir mai des.
Vreau sa ma asigur
Ca nu voi uita.
E o metoda preventiva.
Imi iau cronometrul
Si incep sa astept
Nerabdatoare
Momentul atat de dorit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu