"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

joi, 5 ianuarie 2012

Analiza reala.


Creier zbuciumat
Revino-ti!
Nu-ti mai face
Iluzii si sperante
Pentru ca sunt in zadar.
Traiesti cu ochii inchisi?

Tu nu vezi

Ca iti faci rau singur?
Ca imi faci si mie rau?
Cat crezi ca am sa mai rezist?
Nu sunt de fier!
Am si eu puteri limitate
Chiar daca eu incerc
Sa le fac sa para nelimitate.
Nimic din ce ai incercat
In ultimul timp,nu a dat roade.
Nu a fost profitabil.
Nu te acuz,pentru asta…
Insa,ia masuri!
Am obosit si eu
Sa ma lupt si pentru tine.
Sa te salvez si pe tine.
Nu te gandesti,oare
Ca..poate nu ma pot salva
Nici pe mine?
Nu te gandesti
Ca nu mai am puteri
Ca nu mai am dorinta
Ca nu mai vreau
Nu mai sper.
Imi puneam toate bazele in tine
Ca ai sa ma salvezi
Tu pe mine.
Si ca nu am sa simt
Ce simt acum.
Ce am simtit ieri
Alaltaieri,de la 1.
Nu imi imaginam
Ca ai sa clachezi.
Dar s-a intamplat.
Si acum…..
Ce ramane de facut?
Nu pot gandi pozitiv
Nu-mi pot ignora gandurile
Nu mai pot spera.
Nu pot uita.
Nu pot evada.
Nu pot pleca.
Nu pot muri.
Nu pot rezista.
Dar..ce pot face?
Te rog,ajuta-ma!
Am nevoie de tine
Mai mult ca niciodata.
Fa tot ce poti…
Sa imi oferi sprijinul
De care am nevoie.
Pe langa tine,
O singura speranta mai am.
Dar…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu