"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

miercuri, 11 ianuarie 2012


Tu esti speranta pe care eu imi cladesc vise…

Tu esti un vis.

Tu esti cel mai dragut vis al meu.

Tu esti o raza de soare pe o alee intunecata

Tu esti o clipa de fericire.

Tu esti o dorinta nestinsa,neatinsa.

Tu esti o adiere incarcata cu dragoste

Tu esti o gura de aer,necesara in fiecare moment al vietii

Tu esti piramida mea.

Tu esti puterea de care eu am nevoie

Tu esti cearsaful meu,verde.

Tu esti o amintire vie

Tu esti o surpriza incantatoare

Tu esti preferatul meu

Tu esti o privire atinsa de sentimente logice si rationale,romantice,reale.

Tu esti chimia mea.

Tu esti eul meu.

Tu esti un zeu.

Tu esti magic.

Tu esti altarul pe care imi sprijin toate gandurile

Tu esti o javra,cu sens unic.

Tu esti cantaretul meu preferat.

Tu esti pagina pe care-mi scriu cu lacrimi povestea.

Tu esti continuarea

Tu esti oglinda mea.

Tu esti povestea mea.

Tu esti o lacrimi dulce din ochii mei

Tu esti zambetul meu de dimineata,euforic,plin de viata

Tu esti scaparea mea.

Tu esti taina mea.

Tu esti cel mai sfant lucru al meu

Tu esti incalzirea sentimentala,nu are de-a face cu incalzirea globala

Tu esti parfumul ce ma atinge mereu,pretutindeni

Tu esti refugiul meu.

Tu esti doza mea de optimism

Tu esti dorinta mea de viata

Tu esti sufletul pe care il caut.

Tu esti persoana la care tin cel mai tare,in momentul acesta.

Tu esti scopul meu.

Tu esti lumina ochilor mei.

Tu esti paharul de apa,binevenit dupa o veste proasta

Tu esti salbaticia mea

Tu esti echilibrul meu

Tu esti gandul meu cel mai drag

Tu esti destinatarul epistolelor mele imaginare

Tu esti prietenul meu imaginar

Tu esti suspinul meu de dor.

Tu esti hrana mea speciala.

Tu esti oxigenul pe care il respir

Tu esti incomparabil.


Tu esti un miracol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu