"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

vineri, 13 ianuarie 2012

Rasar dintr-o dorinta.


In sfarsit sper sa imi gasesc fericirea.Insa,diferenta este ca de data aceasta speranta mea este considerabil mai puternica.Considerabil.In urmatoarele 3 secunde imi voi pune o dorinta.O dorinta magica. Care cu siguranta se va indeplini.
(lLiniste)
Locuiesc lumea stelelor si a soarelui.Sunt sus.Aici,am parte si de lumina si de intuneric.Si de zi si de noapte.Stau pe un nor,ce mi s-a oferit ca perna.Stau,si privesc surprinzator de fericita.Lucrurile de care sunt inconjurata par asa optimiste…Asta este sansa mea.Este dorinta,devenita realitate.Soarele este lumina ochilor mei.Razele sale ma privesc au atata putere,incat temperature lor incepe sa creasca din ce in ce mai tare,iar eu ma topesc de placere.Vantul,adierea dulce a sa,intruchipeaza evantaiul japonez pe care mi l-am dorit dintotdeauna.Pasarile ce se ciocnesc,stupid de amuzant,unele de altele,imi sunt amice.Sunt singurele cu care eu schimb o vorba sincera,goala.Nemascata.Tocmai din cauza asta si suntem amice.Pentru ca ne indepartam scuturile atat de necesare in lumea voastra,lumea prejudecatilor si a pre-conceptiilor.Iar cerul imi este locuinta.Cerul este adapostul meu.Cel mai drag log in care am stat vreodata.E atat de generos si de bun cu mine ,pentru ca ma lasa sa-I umbresc o particica din infinitul sau..
E de necrezut cum,aici,unica mea grija este grija de a nu face vreo greseala care sa imi spulbere cu sange rece clipele prin care trec iar singurele mele ganduri au legatura cu duiosul sentiment de placere,de extaz.Imprejurimile par atat de ireale,invesmantate in ignoranta culoare alba…
Sunt un inger aici.Un inger cu lacrimi de sticla,cu aripi din cioburi,fara suflet.Sunt aici pentru ca urasc lumea de acolo…viata pe care voi o traiti fara dorinta,din obligatie.Cati dintre voi nu v-ati dori acum,sa fiti intr-un loc unde timpul sa nu va fie nici dusman nici prieten;sa nu existe,unde durerea si regretful sa va fie niste cuvinte necunoscute,un loc in care sa nu aveti dileme si intrebari fara raspuns?!Va spun eu,pentru ca sunt in masura,ajungand si aici,toti.La mine aici,ele sunt posibile.Eu m-am descatusat singura de toate aceste blesteme.Si pentru prima data in viata mea,nu regret.Din contra!A fost cea mai buna decizie a mea,luata pe vremea in care era mom.Am lasat in urma,cu inima inlacrimata oameni ca voi,ca mine in trecut…dar poate ca ma vor urma.Macar din dorul pentru mine,Va chem. Aici,suflete goale!Va rog,cu sinceritate sa veniti.Nu exista loc de regrete.Acolo,”fericirea mereu vi-o programati”,aici nu este nevoie.Nu am de gand sa va lucrez la creier,ca sa va induplec sa ma urmati.Stiu….ca v-am Indus totusi un gand bantuitor.Nu-l alungati!Primiti-l mereu in mintea voastra si puneti-I mereu intrebarea” DE CE?”Am invatat si eu asta de la cineva,pe vremea in care eram muritoare.
Acum da,sunt fericita ca m-am nascut!Sentimentul meu nu poate fi exprimat in totalitate in cantitatea in care-l simt,e imposibil va inchipuiti si voi asta!Pot doar sa fiu cum imi place cel mai mult cu voi.Sincera.Acum,totul ramane la latitudinea voastra.
Ca sa va incurajez v-am pus o vorba buna la toti,aici..prin urmare veti fi primiti toti cum va veti dori…
Sper sa imi fiti si voi amici alaturi de maiastrele pasari de aici…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu