"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

duminică, 15 ianuarie 2012

Simfonia vietii mele

Imi cant viata
In cateva octave
Lin dar dur
La pianul uitat
De 50 de ani
In camera incuiata
Din motive confidentiale.
Ating,usor clapele prafuite..
Ce incep sa vibreze
Sub degetele mele tandre.
Alerg in viteza
Peste note si note si note
Incerc sa ma descarc
Si sa scot tot ce e mai rau,
Mai dizgratios din mine.
Inchid ochii
Si ma las cuprinsa
 De melodia creata
Sub clar de luna.
Imi cad lacrimi,
Ce dau lumina sunetelor
Si le face sa sune mai grav…
Mai trist…
Corpul imi e brazdat
De o amorteala ciudata
Infioratoare.
Linia asta melodica
Ma inalta la cer..
Ma lasa fara respiratie.
Curajos din partea ei…
Termin calma,linistita
Povestea vietii mele
Cu o ultima nota..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu