"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

vineri, 20 ianuarie 2012

Sincer poem.

Singura mea speranta
Din zi,din noapte
Atinge-ma,iubeste-ma
In clipe,cu soapte

Doneaza-mi oxigenul tau
Din fiecare suflare
Ca sa pot respira
La ultima strigare

Plimba-ti mainile calde
Prin parul meu de puf
Si strange-ma in brate
Neauzind nici:”UF!”

Alinta-ma cu glas scazut
In felul tau aparte
Si misca-ti degetele reci
Pe inghetatul meu spate.

Inveleste-ma cu sarutari
Din ce in ce mai tandre
Si alunga-mi gandurile rele,tari
Ce se vad a fi importante.

Citeste-mi in ochi
Povesti de iubire
Transcrie-mi din ganduri
Poeme immune.

Asculta-mi constiinta
Cu o atentie dezvoltata
Indeplineste-mi dorinta
Nutrita de gandirea-mi implicata.

Ureaza-mi:” Noapte buna!”
Cu lacrimi in ochi
Asezandu-ti mana protector
Pe crestetul capului meu.

Si daruieste-mi o perla
Timorata dar existenta
Din care sa sug nectarul
Iubirii si al iertarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu