"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

joi, 5 ianuarie 2012

Te invit,la o convorbire!


O sa imi cumpar
Un webcam
Sa pot comunica
Cu moartea.
Si voi mai achizitiona
Un jurnal de lemn
Pe care sa zgarii
Cu unghiile mele
Tot ce ea imi planifica.
Ca sa nu uit.
E o masura de precautie.
Va fi prietena mea.
Prietena mea cea mai buna.
Deja presimt…cum…
Indiferent de ce o voi ruga..
Ea imi va indeplini dorintele.
Presupun ca este o nimica toata
Pentru ea.
Doar e magnifica,puternica.
Oh,tu deja vad cum…te apropii de mine.
Nu,stai linistita!
Nu va fi nevoie sa ma manipulezi.
Am decis deja.
Sa iimi dai o prima pentru ca..
Te-am mai scutit de treaba.
Depui mai putin efort acum.
Mhm…si daca ma gandesc mai bine…
Lasa-mi si numarul tau de telefon
Poate nu te gasesc online.
Te pup,draga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu