"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

joi, 5 ianuarie 2012

Am descoperit ca...

Sunt trista…luna nu-mi mai zambeste.S-o fi suparat pe mine?Pe cine ma mai bazez eu acum?La cine ma uit,cu speranta…cand am nevoie de un zambet,de o incurajare?Cine ma ajuta pe mine,seara, sa igonor depresiile,tristetile mele nenorocite?Cine?!
Mi-as dori sa nu se fi intamplat asta..Acum ma simt si mai singura,si mai straina.In seara asta mi-am ridicat ochii inlacrimati cu o dorinta surda in ei,sperand sa ma uit la ea,sis a imi revin…
Nu,nu sunt nebuna!Sau…poate oi fi..Nimic nu ma mai mira..
Am ramas cu o tristete in in creier,in ganduri,in ochi,in inima,in suflet.Nu mai doresc.E..frustrant sa te stii singur,fara scop.Am un scop in viata?Daca da,care o fi acela?Si,de ce il am?!De ce am ce pretinde toata lumea ca are?Credeam ca sunt speciala.Sa ma fi inselat,oare?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu