"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

marți, 17 ianuarie 2012


Imi simt gandurile presate de o energie negative externa
Par…stresate si putin confuse..
Oare care o fi calea cea mai corecta de rezolvare?
Dar…exista vreo cale corecta?
Sau…inteleg corect ce inteleg prin “corect”?
Cum imi pot raspunde la aceste intrebari..
Si la inca multe altele?

Pare asa dificil…sa te lupti cu gandurile..
Ce nu iti mai dau pace..
Ganduri negative,ce iti provoaca sila..
Ganduri ce te lasa fara respiratie,
Ganduri care te omoara cu cat intensitatea
Si gravitatea lor se amplifica.

Simt cum… la fiecare adiere de vant
Ori la fiecare respiratie de-a ta..
Incep sa sper ca voi gasi in ele o solutie…
Sa vad cu alti ochi,imprumutati..
Situatii favorabile mie,corpului,mintii mele.

In fundal o melodie de Beethoven
Isi incearca norocul.
Poate…are abilitatea sa ma distraga
De la gandurile mele..
Si sa imi propage alte ganduri
Sensibile,inocente,fericite.

Dificil din nou…
Aproape imposibil…din pacate.
Nu e vina mea,pentru ce se intampla cu mine!
Ti-am mai spus asta!
Si am sa o repet de cate ori este nevoie.
Pana ajungi sa ma intelegi odata!

Nu e usor nici pentru mine.
Nici pe departe!
Aparentele insala,dragul meu!
Si cu toate ca incerc sa nu iti arat
Cat de tare ma doare…
Cat de mult ma preocupa..
Ele se intampla… si isi continua
Pe z ice trece activitatea din ce in ce mai intens.
Nu se lasa asa de usor batute.
Evident!sunt in mine,sunt ca mine!
Au orgoliu. Iar in momentele astea este vizibil.
Daca stii unde sa privesti,
Si cat de departe sa arunci cu privirea..
Vei observa si tu singur.

Bai,cum sa iti spun eu…
E extreme de usor sa spui: “fa asa sip e dincolo!”
Asta,in cazurile in care tu nu treci prin ce trec eu
Si nu simti ce simt eu.
E extrem de usor sa vorbesti,
In necunostinta de cauza,cu atat mai mult
Unicul effort pe care il depui
Este sa scoti cuvintele,sa le articulezi,sa gandesti ce spui
Atat.
Dar… nu te astepta,si nu ma oblige sa le iau in seama!
Pentru ca nu am sa fac asta!
Si pentru ca,chiar daca mi-as dori sa o fac
Nu as putea.
Imi este imposibil sa vad o legatura
Intre gandurile si sfaturile tale,
Ale unui om fara experienta,
Si…situatia prin care trec eu…
Sentimentele,grijile,off-urile mele.


Iti repet… sunt sincera cu tine…
Si vreau sa nu fii dezamagit de asta…
Ci,din contra! Sa o apreciezi.
Cu multa lume sunt sincera.
Dar nu cu multa lume sunt
Cum sunt cu tine.
La multi sinceritatea mea…
Nu are acceasi doza ca la tine.
Nu e la fel,nu e comparabil.

Bai,daca ati sti voi
Cat rau imi faceti…
Cu un singur cuvant…
Cu o singura privire…
Cu un singur gest…
Si daca ati putea simti si voi..
Ce simt si eu..
Mereu,mereu,mereu…
As fi mandra de voi
Daca ati rezista
Cat incerc si eu sa resist.
In situatia aceea,
Nu v-as mai reprosa absolute nimic.
Nu ar fi just,logic.


Oh,oameni rautaciosi…
Invidiosi…
Va invit sa ma parasiti.
Va rog,va implor
Sa va faceti ca nu ma mai cunoasteti.
Nu e un lucru greu,pentru voi
Sunt sigura.
E cel mai bine si mai profitabil
Pentru amebele parti.
Eu… sa imi traiesc viata
In singuratatea mea…
Iar voi in minciunile,
In rautatea voastra.

Imi doresc sa fiu un zmeu…
Si sa imi zborul…
Odata pentru totdeauna
De aici.din infern.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu