"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

joi, 16 februarie 2012

Recunoasterea si constientizarea adevarului.

Stiu,strigi...
Si incerci sa te faci auzit..
Dar…e greu..dragul meu.
Imi e greu si mie.
Da,nu iti arat.
Meriti,dar mie frica.
M-am hotarat sa…
O las asa. Sa fiu ca inainte.
Inchisa. Inlantuita.
Sa stiu doar eu.
Sa fiu singura
Intr-un mine singur.
Sa nu am remuscari.
Sa nu rabufnesc.
Sa imi arunc cheile.
Si sa dispara.
Sa nu fie gasite.
Nimanui nu ii pasa.
Eu de ce sa arat asta?
Pentru ca nu pot altfel,nu?
Hai sa incercam.
Sa incercam,sa imi fac rau..
Cat pot dar cu scopul
Ca in final sa fie altfel.
Sa fiu eu cu mine.
Ca la inceput.
Pentru ca te.am lasat sa iesi..
Si…nu stiu daca regret sau nu..
Dar … dureros..
Si presupun ca era mai bine
Cand nu iti permiteam asta.
O sa reusesc eu,odata..
Stiu asta.
Indiferent prin cate…
Lacrimi voi alerga..
O sa reusesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu