"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

miercuri, 15 februarie 2012

Framantare.

Plang..plang..si plang..
Cu lacrimi de sticla…
Cer..cer..cer..
O noua ispita.
Simt..simt..simt..
Cum inima mi-e franta
Sper..sper..sper
Sa fie incetinita.

Si din nou…

Dorm,dorm,dorm
Cu ganduri amare.
Visez,visez,visez
Cosmaruri reale.
Vreau,vreau,vreau
O imbratisare.
Merg,merg,merg
La inmormantare.
Caut,caut,caut
O noua scapare.

Iar..

Ating,ating,ating
Cu infrigurare
Cant,cant,cant
Cu instrainare.
Doresc,doresc,doresc
O noua culoare
Privesc,privesc,privesc
Spre o ultima zare.
Ajung,ajung,ajung
In indepartare.
Mai am,mai am,mai am
Destula putere de formare.
Inaintez,inaintez,inaintez
Cu usoara candoare.
Ma lupt,ma lupt,ma lupt
Sa fiu invingatoare
Si sa plec de aici
Cu onoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu