"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

miercuri, 15 februarie 2012

Cu cateva minute.

Liniste,fara strigare
Pe cuprinsul argintit
Totul e o framantare
A lui,timid infinit.

Sufletul e o fantoma
Fara curaj,dar ispitita
Poate chiar e o problema
A se prezenta dorita.

Culoare magica,
Dorinta vie
Accepta-ma drept
O noua amica
Pentru un viitor "tie"!

Iar in zboru-ti celular
Apropie-te cu candoare
Catre un gand la plural
Pentru a fi sarbatoare.

Pe un "Requiem"
De Mozzart
Atinge-mi simplu,natural
O coarda imaginara.

E o iluzie
De sine statoare
Sa am o droaie
De ganduri amare...

Castig,castig,castig
Din nou o veche sansa
Traiesc,traiesc,traiesc
Ca intr-o transa.

De cum vine o dorinta
Lacrima din ochiul drept
Sta sa cada cu vointa
Asteptand un arhitect.

Dar eu vin intr-o clipita
Catre gandul tau de chin
Si,te rog,de ma alinta...
Pentru un ultim rastimp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu