"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

duminică, 12 februarie 2012

Imi las lacrimile sa cada…
Si o ultima strigare.
Nu,inca raman aici.
Da. Voi ramane.
Stiu asta.
Raman pentru ca asa vreau eu.
Vreau sa devin apatica
Sa experimentez asta.
Si nu o pot face
Daca nu voi mai exista.
Imi voi inchide lacrimile
Intr-un cufar ruginit…
Si voi arunca cheile.
Imi voi vinde sufletul
Celor ce au nevoie de el.
Eu nu.
Iar inima…
O dau sip e ea.
Nu mai am ce face cu ea.
Exista ceva ce acum
Ma poate schimba…
Dar nu se intampla asa.
Nu,nu e destin.
Nu exista asa ceva.
Dupa ce o sa raman
Goala..
Voi pleca…
Pe undeva..
Pe aici..pe acolo..
Nu am o destinatie cunoscuta.
Plec unde vad cu ochii,
Si unde voi fi acceptata.
Sau,daca ma gandesc mai bine..
Putin imi pasa si de asta.
Pot trai la fel de bine si singura.
Fara niciun om.
Cat vreau eu..
Si dupa..sa zic:”GATA”.
E foarte simplu.
Am deja armele in mana.
Stiu ce vreau.
Nu mai ramane decat sa aplic.
60 de pastille.
60 de pastille.
60 de pastille.
60 de pastille.
60 de pastille.
60 de pastille.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu