"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

joi, 9 februarie 2012

O noua ultima urma..



Ma ajut,ma inalt,ma omor
Intr-o abundenta ceata
De unde sa ma cobor
Intr-o lume de gheata.

Cu o lacrima pe partea stanga
Si o incoronare
Voi pleda in continuare
Pentru intunecare.

O noua cooperare
Cu cei din jurul meu
Si o ardoare
Spre a deveni zeu.

                                       
Frustrata in tihna
Imi numar gandurile
Fara odihna
Incepand cu “nu-urile”

Si o sa imi spulber
O ultima dorinta
Ajutata de un fluier
Pentru cainta.

Ma voi cauta
Intr-un mine viitor
Dar oare ma voi gasi
Aproape intamplator?

Iar ca o ultima strigare
Va voi intinde o urmare
A tot ceea ce am patit
De pe 1 intreit…impatrit..
Inmultit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu