"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

vineri, 25 noiembrie 2011

Nu,chiar nu!



Nu,nu m-am indragostit
"Inima" imi joaca feste.
Eu nu stiu ce inseamna dragoste
Mai exact dragostea...voastra
Eu stiu ce inseamna dragostea mea
Si sunt sigura ca este diferita.
Nu,inca nu s-a intamplat
Nu are cum,pentru ca eu nu simt
Cel putin nu asa cum simtiti voi.
Nu,nu stiu ce sa spun...
Nu se pune problema
Daca e bine,daca e rau...
Nu pentru mine..
Eu nu sunt asa.
Nu,nu am sa incerc sa ii spun
Pentru ca nu vreau.
As strica totul.
Nu,nu e o utopie
Din contra,e ceva veridic..
Sec,pot spune.
Hai,demi-sec.
Nu,nu ma afecteaza.
Nu inca.
Nu arat.
Nu vreau sa ma las citita.
E prea devreme.
Da stiu,sunt o rebela
Cu idei verzi
Rasarite printre norii cenusii
Si nu sunt cuminte.
Ba chiar deloc.
Ma joc mult,
Mai mult la figurat.
Ma joc cu tine,
Cu voi cu toti
Inclusiv cu mine.
Sunt prada mea.
Propriul meu stapan
Si spun ca nu.
Nu am sa iau eu decizia asta.
Nu,vreau sa astept.
Astept sa te vad.
Cum actionezi,desigur!
Abia astept..

Ce am sa ma mai amuz..
Si dupa,nopti nedormite..
Gandite...
Intoarse si pe stanga
Si pe dreapta..
Cu o cafea si un biscuit
Foaaa... ce zile vor urma...

2 comentarii: