"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

luni, 14 noiembrie 2011





Cine sunt eu?Eu reprezint un punct minuscul in istoria acestei lumi.Sunt o fiinta,un om cu sentimente si trairi interioare.Sunt cateodata un copil si alteori un om adult.Sunt un om caruia ii pasa de tot ce se afla in jurul sau.Sunt un suflet printre alte milioane de suflete cate se afla in Univers caruia ii place viata.Mai mult sau mai putin.Eu am aspiratii inalte,am dorinte,vise,sperante.Ca orice alt om de altfel.Sunt o fiinta caruia ii plac amintirile si care tanjeste cu mare ardoare dupa ele.Obisnuiesc sa imortalizez momentele importante pentru a le pastra mereu aproape de mine,de inima mea...si sa pastrez diferite scrisorele,flori primite,lucruri in aparenta nefolositoare insa,in amanunt cu o insemnatate foarte mare pentru sufletul meu.Sunt un om caruia ii place sa lupte pana la capat,cu toate puterile pe care le are.Am ambitie multa,si de obicei atunci cand imi propun si imi doresc ceva,acel "ceva"se indeplineste.Sunt un amestec de bucurie si tristete,de lacrimi si zambete.Sunt diferita,toti suntem asa...Sinceritatea,sensibilitatea,romantiozitatea sunt calitatile care ma caracterizeaza.Sunt o fiinta naiva,imi place sa cred mereu ce mi se spune,chiar daca de cele mai multe ori este un punct slab al meu...pot spune ca ma mandresc cu el.Sunt un "soarece de biblioteca".Visul meu de o viata este sa-mi traiesc lunga asta viata intr-o biblioteca imensa.Fara..calculator,televizor etc.Doar eu si cartile;bine si mancarea..atunci cand este necesar.Sunt o actrita.Si mi-ar placea sa imi pastrez acest statut cat mai multi ani.Sunt un om interesat de schimbare,nu neaparat in cautare de lucruri noi,moderne...Doar intr-un permanent circuit de schimbare.Reprezint o culoare rece pentru aceasta lume,datorita faptului ca,de cele mai multe ori ma simt trista...Sunt un om credincios.Cred cu tarie in acea putere nevazuta care se numeste Dumnezeu.Ma relaxez intr-o melancolie stinghera..
Iubesc sa imi astern gandurile pe o hartie.Scrisul,o pasiune dezvoltata din copilarie.Sunt un om atat de singur si totusi atat de apreciat,iubit...Iubesc senzatiile tari.Ma simt atat de bine atunci cand familia este reunita,cum se intampla de Craciun...cand se simte acea caldura sufleteasca,acea bunatate fara limite...Sunt un om pretentios la greseli.Nu imi adun pe langa mine,oameni mincinosi,marsavi,prefacuti.Nu am prieteni adevarati..si cred ca multi dintre noi nu au...Consider ca ...daca mori cunoscand un prieten foarte bun,ar trebui sa te simti norocos.Ce pot spune,sunt un om pesimist,experientele pe care le-am trait pana la varsta aceasta m-au facut sa devin asa..Imi place muzica..muzica buna,calitativa...Ce sunt?Ai inteles pana acum.Reprezint un amalgam de dorinte,sperante,aspiratii,ganduri.Sunt o stea ratacita in infinitul acestui univers plin de stele.Sunt doar EU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu