"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

joi, 17 noiembrie 2011

Chiar spun adevarul.





Voi nu inţelegeţi!Niciunul!Pretindeţi că ştiţi tot şi că ar trebui să vă încredinţez trăirile mele,însă în realitate nu sunteţi decât nişte perfizi,care,cu prima ocazie ivita,băgaţi omul în mormânt...Tot ce simţiţi şi vă doriţi este răutate,ranchiună,laşitate...Trăiţi numai din şi în minciună,nu credeţi decât în voi înşivă.Nu aveţi Dumnezei ori sfini...Pentru voi legile şi regulile sunt făcute să le încălcaţi.Nu sunteţi interesaţi decât de atenţie şi pretindeţi că sunteţi intelectuali,deşi,în realitate nu sunteţi decât nişte uşuratici.Habar nu aveţi ce vreţi pe lumea asta şi ce vă doriţi însă pretenţii aveţi întotdeauna.Tot ce faceţi in viaţa asta,este să-i raniţi pe cei din jurul vostru,cei care vă oferă atenţie,au încredere în voi,cei care vă iubesc şi vă doresc numai binele,acele fiinţe care şi-ar da şi viaţa pentru voi...Şi voi ce faceţi,ba ipocriţilor?Ce faceţi?!Ne înjunghiaţi pe unde puteţi?Acesta vă este unicul scop pe Pământ?!Oameni josnici...NU meritaţi decat dispreţ!ATAT!
În cazul acesta...nu am să vă dau NIMIC!O să mă închid în mine,chiar dacă voi fi o izolată,şi mă voi retrage în cărţile mele.Prefer singurătatea decât să mă transform într-un animal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu