"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

luni, 5 decembrie 2011

Luna.




Salut,seara!
Bine ai venit!
Te-am asteptat ceva timp!
Ore bune...
Bine ai venit cu luna ta
Imbracata in rochie de mireasa!
Luna ta,ce in fiecare seara
Imi zambeste,pe furis,
Si isi deschide inima
Pentru mine.
Ca sa inmultim un zambet.
Ea,cea care ma indeamna
Sa nu ma las batuta
Si sa rezist ca luni bune..
De acum inainte
Sa o privesc
Tacuta ca o foaie
Si sa ii dau prilejul
Sa imi zambeasca.
Sa imi trimita acel suras
Ascuns,limitat si nelimitat.
-Esti fericita,luna draga,
Acolo sus?
Singura ca steaua
Si totusi admirata
Tot pe-ascuns,
De sotul tau anonim
De la geam?


Si tace... tace...tace.
Mereu tace.
Dar e pozitiva
Tacerea asta sublima,
Incantatoare ca un nufar.
E invesmantata
In alb-negru
Dar cu nuante vii,colorate..
De constienta placere.



S-a ascuns..
Dupa vecinul
Din infinit.
S-a ascuns de voi toti
Dar nu de mine.
Pentru ca de acolo,
De sus,ma vede..
Si stie cand o privesc
Si cand doresc zambetul ei..
Prietenos.
Si mi-l ofera,deloc vanitoasa.
Pentru ca sunt acolo
Mereu langa ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu