"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

miercuri, 28 decembrie 2011

Unde..?

Am Bucurestiul pe talpile-mi goale...
Te-am cautat ore si ore printre atatia straini...
M-am intrebat pe unde ti-a ramas zambetul,unde mi-am uitat cerul senin?
Am batut in lung si-n lat Centrul Vechi intreband fiecare cafegiu daca..ti-a zarit privirea verde
Toti ridicau din umeri sau din sprancene de parca-as fi umblat dupa o naluca.
Nu esti fantasma si totusi ma intreb..
De ce oare-si pierd oamenii visele?
Unde se dus iluziile topite-n tutun proaspat la rasarit?
De ce nu te gasesc?


Inca 15 min si se face 14:00..
Zac..pe o bordura scaldata-n umbre si a trecut mai bine de o juma' de zi de cand iti caut urmele-n asflat.
Nu mi-am potolit setea de tine..sunt in sevraj dupa mirosul tau si tremura carnea pe mine numai la gandul ca te-as putea atinge..

Dar unde esti?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu