"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

vineri, 5 august 2011

Ploaia...





Plang...si plang de vreo 20 minute.Sentimente triste,macabre au pus stapanire pe mine.Sauvage!Imi inalt ochii catre fumuriul cerului si privesc...A inceput sa ploua.Frumos sentiment!Insa...este o ploaie sensibila,usurica ca fulgii de nea si placuta precum parfumul unei cicori.Nu ma adapostesc de ea;ci din contra!Ma bucur cu toata inimioara mea de picaturile incolore ce se sparg deasupra mea.Alerg...in ploaie.Dezbracata ma las furata de extazul placerii.Si alerg...alerg...alerg.Parca acum numai obosesc asa de repede.Dar,s-a oprit!Infricosatoarea furtuna anunta-ta la buletinul meteo nu pare sa fie decat o ploaie usoara,de primavara.Si,in ciuda acestui lucru,nu putine sunt persoanele care si-au inlocuit palaria se doare cu inevitabilul accesoriu:umbreluta ce se dovedeste a fi un dusman declarat al averselor.Dar acum,urmeaza intrebarea esentiala:De ce tindem noi,oamenii sa ne ascundem,sa ne izolam?..chiar si de o scurta ploaie?Poate pentru ca ar strica look-ul creat in mai putin de 30 de minute  de coafeza?ori pentru ca ni se sifoneaza specatucolasele haine de gala?Nu am un raspuns inca la intrebarea asta..insa sunt ferm convinsa ca raspunsul vine de la voi si e inmiit mai pretios,Acesta se va reflecta in comportamentul voistru si in felul in care veti sti sa apreciati un fenomen atat de important si miraculos,precm este PLOAIA!
Pana la urmatoarea aversa,ma duc sa ma odihnesc,deoarece mi-as dori sa ma surprinda cu bateriile incarcate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu