"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

duminică, 7 august 2011

Pentru ca...





Pentru ca....
*mi-a fost alaturi
*mereu a avut grija de prietenia noastra
*ne plimbam consolandu-ne reciproc
*mereu m-a ajutat
*m-a indrumat numai la lucruri bune
*invatam impreuna la geografie
*ne mai si certam,ca prostutele,ba din gelozie,ba din lucruri nesemnificative;dar apoi ne impacam
*mereu ne-am tagat pana sa iti stergi facebook-ul>:P
*mancam alune impreuna la greu
*ai pierdut orele de la scoala cu mine cand mi-a venit rau
*ai venit la spectacolele mele de teatru
*avem amandoua talent literar
*ne place romana si explicatiile d-lui Parvuletu
*o tachinam mereu pe Tatiana,lucru ce ne face sa ne distram
*ne udam cu apa,in timp ce toata clasa se fereste sa nu care cumva sa fie udata.De parca...nu s-ar usca...
*ne-am ajutat reciproc la materiile pentru care avem fobii
*devoram cartile de literatura
*ascultam amandoua muzica rock
*suntem ciudate
*avem zile in care ne asortam la culorile de la haine
*ne plac pietrele semi-pretioase
*ne plac basketii
*mancam biscuti Oreo,la greu
*mereu am ras la fizica,din cele mai ciudate chestii.
*amandoua avem surori,iar continuarea o stim...
*ne plac stelele
*vorbim muuuuuuullt la telefon
*suntem mereu ACCESORIZATE
*ne plac iesirile
*ne luam la cearta cu tiganii
*ne asternem gandurile fara sfiala pe hartie si ne cerem impresii
*avem secretele noastre
*facem schimb de experinte
*am mers amandoua ude pana la un cenaclu literar in timp ce toata lumea arata impecabil.Si totusi,nu asta a contat.Ci pentru ce eram acolo!
*avem probleme dar mereu ne consultam pentru a le remedia
*parcul nostru de intalnire este Izvor
*a fost cu mine de ziua mea
*a vazut cum m-am chinuit sa invat sa merg pe o afurisita de bicicleta
*ne place filozofia
*ne place albastrul la amandoua.
*mereu vine cu mine la magazin sa imi cumpar de mancare,fomiiista de miiinee...
*ne incurajam una pe alta la lucruri bune si de viitor
*amandoua...uram sa veim in uniforma
*imi trimite melodii prin mail si are rabdare din abundenta,cand nu mi se pot trimite pe mess
*imi da sfaturi medicale,ea...mosteneste talentul mamei sale
*vom face o ieseala;noi doua si iubitii nostrii.
*o stiu de aproape un an(in iarna implinim un an si vom sarbatori)
*voi mai completa lista cu calitatile ei pe parcursul anilor
*tin enorm la ea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*o iubesc mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult de tot.TE IUBESC,ANA!<3<3

3 comentarii:

  1. Poti sa stergi fraza cu "iubitii nostri" ca nu mai e demult valabila.cel putin in cazul meu:)
    imbratisare!:-*>:D< si eu te iubesc si voi scrie si eu o lista,ca asa cade frumos,e?<3

    RăspundețiȘtergere
  2. eh...nu neaparat. nu ma intereseaza ce cade frumos.stii asta. ma intereseaza ce simti.Este cel mai pretios sentiment.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii bine ca am glumit. :*
    hai ca ma grabesc sa ajung la liceu,mai vorbim noi azi ca ai sa-mi dai niste explicatii:-w hm hm hm

    RăspundețiȘtergere