"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

vineri, 5 august 2011






Este un labirint...un labirint de sentimente,iluzii,ganduri.Este cerul nesfarsit al prieteniei,al mainilor stranse si al batailor de inima pasionate.
Si imi place!Al naibii de mult!Pentru ca aici ma simt EU si am puterea de a-mi da seama unde gresesc,unde trebuie mai mult sau dimpotriva.
Aici,nu am prieteni,nu am dusmani!Sunt doar EU cu eul meu liric,cu pasiunile mele si cu insasi imaginatia mea.
Ratacesc intr-o boema speranta.Speranta ca maine va fi mai bine si ca lacrimile nu vor mai exista decat ocazional,numai si numai de fericire,euforie,extaz.
Asta sunt eu!Si totusi ma mandresc!Asta sunt!O fata visatoare,numai cu ganduri pure,copilaresti dar totodata mature.
Si,stii ce mi-as dori acum?In timp ce astern ganditoare aceste litere pe foaia asta alba, mi-as dori ca toti oamenii sa gandeasca ca mine!Sa nu le pese!Sa fie ei,cu coeur-ul lor,fara pareri de rau,si cu mandrie ca SE POATE daca ai aceasta credinta.Dar..am o vaga impresie ca imi doresc lucruri irealizabile,nu?Pentru ca viata este asta,iar firea omeneasca aceasta.Si totusi..daca realitatea ne bate mereu la usa de ce sa ne lasam pagubasi?De ce sa nu speram in visele noastre?De ce sa avem mereu lacrimi in acesti ochi,care ar putea fii asa de frumosi si de senini?De ce sa nu ne traim viata oricat de buna,ori deopotriva de rea,ar fi ea?
Haide,amice!Sunt alaturi de tine!Haide sa speram amandoi la ceva frumos,inocent.Haide!Sunt alaturi de tine!
Impreuna ne vom lasa purtati de valurile spumoase ale binelui,increderii,pacii.Noi 2 vom face lumea mai buna,mai puternica.Vom creea un labirint docil,cu acces la oricine are un gand bun.Si asa... va fi frumos.Asa va deveni un..INFERN MAI PLACUT!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu