"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

duminică, 13 mai 2012

Verbul-a invata (luand-o model)



Am invatat sa nu mai arat ca ma doare.
Am invatat sa nu ma bazez pe oameni pentru ca ei sunt primii care ma tradeaza.
Am invatat sa traiesc si fara prieteni.
Am invatat sa imi proiectez scuturi,pentru a fi o necunoscuta,fata de toti.
Am invatat sa manipulez pentru binele propriu.
Am invatat sa cer ajutor decat dupa ce nu mai pot.
Am invatat sa nu renunt.
Am invatat sa fiu o ambitioasa.
Am invatat sa fiu cea mai importanta persoana din viata mea.
Am invatat sa imi recunosc si amplific mereu calitatile.
Am invatat sa fiu o persoana respectabila,demna.
Am invatat sa fiu printre primii,mereu.
Am invatat sa castig orice imi doresc.
Am invatat sa nu vorbesc cu nimeni despre lucrurile mele personale,tocmai in favoarea mea.
Am invatat sa critic,sa judec.
Am invatat sa  fiu singura,pentru ca asa voi fi toata viata.
Am invatat sa ma folosesc de tot ce primesc.
Am invatat sa imi ascund lacrimile ce imi tradeaza vulnerabilitatea.
Am invatat sa cant cand sunt trista.
Am invatat sa scriu,prietenului meu,foaia,despre tot ce simt.
Am invatat sa ma exprim doar in mine.
Am invatat sa arat ca sunt nepasatoare.
Am invatat sa  spun “Jos Palaria!”oricui merita.
Am invatat sa imi recunosc propriile-mi greseli.
Am invatat sa  multumesc cand trebuie.
Am invatat sa fiu sincera doar cu mine.
Am invatat sa nu mai spun “Te iubesc!”,pentru ca nu cunosc sentimentul.
Am invatat sa ma obisnuiesc in singuratate.
Am invatat sa fiu realista,rationala,matura.
Am invatat sa ma folosesc de tot ce am prin preajma pentru a-mi asigura propriul confort.
Am invatat sa incerc mereu sa trec peste.
Am invatat sa ma gandesc mai des,ca o sa mor.
Am invatat sa ma consolez numai pe mine.
Am invatat sa iau o decizie,numai dupa ce am luat toate posibilitatile in considerare.
Am invatat sa fiu mizantropa
Am invatat sa fiu aroganta,enervanta.
Am invatat sa imi proiectez standarde cat mai inalte,pe care sa le ating.
Am invatat sa nu ma mai prefac ca imi pasa,cand de fapt nu este asa.
Am invatat sa nu am nevoie.
Am invatat sa invat.
Am invatat sa ascult ce mi se spune.
Am invatat sa fac cum vreau eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu