"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

joi, 29 martie 2012

Razboi de lacrimi

Ma adancesc in noaptea cu mii de stele
Precum am facut-o cu barca in raul de lacrimi
Plang in vastul intuneric si soptesc cu vocea inimii mele:
“Ramai atotputernic!si nu te intoarce,precum faceau cei din datini!”

Sa mi se-mparta sufletul in 27 de acte
Ce se lasa toate imbatate,neglijate
In timp ce in viata,
De un singur cuvant sa se lase decapitate.

Imi e dor chip de alama,
Sa te simt in palma
Cum aluneci catre infinitul etern.

Si vino de te-neaca
In sangele-mi ce-ncearca
Sa se scurga pe loc
De la ultimul meu drog.

Ganduri salbative
Cu accente slab trainice
Stau si se doboara
In a creierului larma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu