"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

duminică, 18 martie 2012

Postmortem

Respir mirosul intepator de iarba.Alerg ca un copil fericit.Simt pamantul,simt atingere,simt tot.Vad lume multa.Sunt niste bule de apa minerala.Imi simt parul miscat,impresionat de placuta adiere a vantului.Culeg tot ce se poate numi amintire.Culeg cu ochii,cu mainile,cu gandul,cu nasul.Cu tot ce am la dispozitie.Profit de dispozitia inexistenta.
E un razboi milenar.Razboi de bule.
Faaaaas!.A inceput!.Ies,ies ies,iesim,iesim,iesim.
Suntem reinviati.Ne-am trezit din draga iarna trecuta.Ne dorim viata,energie,culoare.Si avem.
Zburam in gandire,ne suflam parfum de luna martie.
Injuram…tot ce tine de religii,de preconceptii,de exterior,de dureri,de aparente etc.Si traim.Ca niste bule.

Transformare.

O noua creare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu