"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

vineri, 7 octombrie 2011

Adevar cu accent pe "S"



Scriu...scriu...scriu
De ce scriu?
Scriu pentru dragul de a scrie
Scriu pentru mine
Scriu sa ma descopar
Scriu fiindca simt
Scriu din dorinta
Scriu ce gandesc
Scriu ce-mi doresc
Scriu din respect pentru arta
Scriu sa am ce sterge
Scriu din unicitate
Scriu si zi si noapte
Scriu pentru culoare
Scriu un semn de intrebare(?)
Scriu pentru a plati facturi
Scriu pentru a cumpara
Scriu,DAR nu pentru a vinde
Scriu din fantezie
Scriu in loc sa dorm
Scriu sa pot canta
Scriu sa pot visa
Scriu sa te apropii
Scriu sa te ajut
Scriu sa-mi pierd naivitatea
Scriu sa confirm realitatea
Scriu o piesa de teatru
Scriu pentru o amintire
Scriu...scriu...scriu...
Ma scriu pe mine!

Un comentariu: