"Daca doctorul mi-ar spune ca mai am doar sase minute de trait n-as trandavi.As scrie mai repede."Isaac Asimov

vineri, 7 septembrie 2012

Lume falsa.


Ipocrizie si falsitate la tot pasul.Unde pui picioru’ sunt numa’ oameni complexati, irationali si ilogici.Scuturi...dom’le eu stiu care este problema cu scutul, pentru ca m-a interesat sa aflu, da’ acum serios, e ok sa-ti proiectezi un scut care sa te ajute psihic, emotional, ci nu sa te ‚ingusteze’ din ce in mai tare!
On the other hand, hai sa facem misto de noi- motto-ul secolului 21. Misto de lacunele proprii, de indiferenta, de irationalitate, de parvenitism...si in plus.. eu am o curiozitate, ca de, asa am fost noi creati, oameni curiosi, care sunt trucurile dom’soara Pinkie si dom’le gelat de sunteti ase d’admirati?Mai dati si la altii reteta succesului!
Nu+i problema... gasesc eu prin dulap niste haine roz si imi trag si-o frizura  de nu ma mai recunoasteti. O sa devin BOSS.
Recunoasteti marca, asa-i?
Pana mai parasesc DEX-ul, va pup pe portofele in stil DOLCE GABANA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu